Oldalak

2012. május 22., kedd

Grillezett spárga



Jemie 30 perces kajáiban láttam a minap  ezt az ételt. Nem figyeltem oda rendesen, de ahogy összeraktam az emléknyomokat jó lett. Így most itt megörökítem. Csicseriborsó-fasírttal ettük. Azt ebben a bejegyzésben írtam le:  http://pszichowellness-konyha.blogspot.com/2011/02/58-lepes-alapanyagok-az-eteltarsitasra.html 
A spárga így elkészítve roppan egyszerű, nagyon gyors és nagyon finom. Sokféle étel mellé adhatjuk.

Hozzávalók: 0,5 kg (zöld) spárga, 1 kisebb citrom leve, 1 evőkanál olaj, só.
Elkészítése: A zöld spárga fás végeit letördeltem. és egy tepsiben sorba raktam, majd a tűzhely grill fokozatán (minden egyéb hozzáadása nélkül) kb. 10 percig sütöttem. A sütőből kivéve azonnal meglocsoltam a citromlével és az olajjal, és meg is sóztam. Alaposan összekevertem.

Az eMpszi étrendje szerint a grillezett spárga semleges étel. A csicseriborsó-fasírttal zöldségnapra ajánlom.

3 megjegyzés:

  1. Annyira szeretem a zöldspárgát! Érdekes módon a fehéret nem olyan nagyon, talán mert azt hámozni kell. :):)

    VálaszTörlés
  2. :) Vízicsibe! De jó, hogy látlak! Máris jó napom lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Mindig olvaslak, csak nem mindig szólalok meg :)

    VálaszTörlés