Oldalak

2010. december 6., hétfő

Újabb gyümölcskrémek

Akkor most úgy döntöttem, hogy gyümölcskrémeknek nevezem ezeket. És azt hiszem, hogy a változataiknak csak a fantáziánk szabhat határt.
Friss gyümölcsök, olajos magvak, aszalt gyümölcsök pépesítve, darabolva egyéni ízlés szerint. Érdekesebbé tehetjük fűszerekkel, virágporral, és ha még édesebbre szeretnénk, akkor egy kis mézzel is. Azt hiszem, mostanában fogok még néhány ilyesmivel szolgálni, mert nagyon élvezem kitalálni, készíteni és enni egyaránt ezeket a finomságokat.

A fölső kivis - banános - diós gránátalmával, fügével

Négy kivit és egy banánt turmixoltam össze. Darált dióval szórtam meg és gránátalmamaggal díszítettem.

Mazsolás-almás- citromos
Ezt úgy készítettem, hogy egy marék mazsolát daraboltam először apróra a géppel, majd egy almát és egy fél citromot (a héja nélkül) turmixoltam hozzá. Megszórtam egy kis fahéjjal és citromhéjat reszeltem rá.

Fügés-diós-kivis mandarinnal és gránátalmával

Egy fél marék diót és egy két aszalt fügét aprítottam össze a géppel, majd két kivit turmixoltam bele. Mandaringerezdeket és gránátalmát tettem rá.

Az eMpszi étrendjében kiváló reggelik vagy a gyümölcsnap bármely étkezésre ajánlom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése