Oldalak

2010. május 20., csütörtök

Sóskás tojás

Öcsém mondta, hogy a franciák egy könnyen elkészíthető tojásos előételt készítenek sóskából. Nem írtam le, mondván nagyon egyszerű. Remélem, jól emlékszem, hogy mondta az elkészítés módját. Mindenesetre ehető étel lett belőle.

A sóskát nagyjából összevágtam, és vajon megpároltam. Felverem az egész tojást, belekevertem a megpárolt sóskát, sóztam, borsoztam és palacsintasütőben megsütöttem. Kis kockákra vágtam. Úgy gondolom, egy tavaszi salátával nagyon könnyen elkészíthető, jó húsnapi étel. (Egy kis szerecsendiót is elbírt volna.)

4 megjegyzés:

  1. En meg azt hiszem holnap elkeszitem!Koszonom.

    VálaszTörlés
  2. Szia, Gyöngyi, kukk be ide: http://mandyeszik.blogspot.com/2010/05/25-feherje.html
    Puszi:)

    VálaszTörlés
  3. sedith!! igazi meglepetés volt! Köszönöm. (Meg vagyok hatva egy picit.) Sok sikert kívánok. :)

    VálaszTörlés
  4. Gyöngyi, az a napló nem az enyém, valaki a kilencvennapost kezdte el és én ajánlottam neki a pszichowellnesst. :)
    Én, amikor csak tudom, próbálom úgy összeállítani az ételeket, hoyg a szétválasztásnak megfelelő legyen, de nem mindig sikerül. Gyümölcsnapokat meg "csak úgy", nehezen tudok beiktatni. Tegnap pl. tartottam, de vacsorára már ettem csirkecombot. Ma viszont húsnapiasan étkeztem, és szeretném folytatni a sorozatot úgy, ahoyg kell. remélem, tudok gyűjteni erőt a gyümölcsnapokhoz is, mert bevallom, nagyon nehezek. Kb. du. 5-től kritikus a dolog, addig általában simán bírom.
    De már többször csináltam és eredméynesen, úgyhogy sikerülnie kell ezúttal is. Végülis nekem nincs 40 kilóm, csak max 15 fölöslegben. De ha 10-et leadnék már úgy is boldog volnék!
    KÖszönöm.:)

    VálaszTörlés